FORUM Svbv
Svbv
J
johan derksen 19/10/2007 08:57
84.81.247.*

trainer

Heeft SVBV1 voor volgend seizoen een nieuwe hoofdtrainer nodig?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

J
johan derksen 19/10/2007 08:58
84.81.247.*
ja

H
Hugo Borst 25/10/2007 23:37
84.53.121.*
En "Johan Derkesn" waarom vind u dat er een nieuwe trainer moet komen? Geef dat eens aan. De resultaten zijn toch goed en zondag kan de periode gepakt wor

J
johan derksen 27/10/2007 12:23
84.81.247.*
over het algemeen is het belangrijk dat een vereniging na 3 seizoenen een nieuwe trainer aantrekt. Wil je een stapje hoger gaan voetballen (wat overigens een must is wanneer je 2maal achtereenvolgens de nacompetitie gehaald hebt) dan zal er toch andere kwaliteit voor de groep moeten komen te staan.

W
Wilco 28/10/2007 17:26
58.172.104.*
Ik vind het maar laf dat mensen onder een andere naam reacties plaatsen. Maak je eens kenbaar en geef niet alleen annoniem commentaar. Maar ik denk dat diengene die hier altijd commentaar geeft (of geven) het lef niet voor heeft (of hebben).

Wat mij betreft mag Herman Pasman, ook al heb ik geen recht van spreken omdat ik sinds januari niet op de club ben geweest, blijven. Over het algemeen zijn de resultaten gewoon goed te noemen. En niet onbelangrijk er is een positieve sfeer binnen het team en de club. Ik geloof dat dit uiteindelijk in goede prestaties uit betaald zal worden.

Groeten Wilco

T
trainer 30/10/2007 08:51
195.35.226.*
he wilco hoe kun jij nu weten hoe de sfeer binnen de club en het elftal goed is terwijl je zelf sinds januari niet eens meer bij de vereniging komt.
Ik denk dat je het initiatief bij je zelf moet laten en niet afwachten wat een trainer wil, belangrijk is dat je als vereniging weet waar je naartoe wilt en daar hoort dan sosm bij hoe vervelend het voor bepaalde personen ook is, dat je keuzes moet maken ook functioneerd deze persoon op dit moment nog!

T
trainer 06/11/2007 09:35
195.35.226.*
hugo borst, hoe nu verder dan. de periode titel is niet gepakt dus mag je concluderen dat de trainer niet de capaciteit heeft om de jongens extra te motiveren om te zorgen dat ze voor elkkaar door het vuur gaan en hierdoor wel de periode hadden gepakt

H
Hugo Borst 07/11/2007 22:55
84.53.121.*
Ik vind dat de trainer moet blijven de resultaten zijn goed. Jammer dat de periode niet is gepakt maar er zijn er nog 2. Deze trainer heeft Barchem wel omhoog geholpen gezien waar ze stonden onder leiding van George Peeters. En ook nu staan ze weer bovenin. Dus trainer blijf bij Barchem

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |