Onder 23
wanneer beginnen die wedstrijd onder 23? en kan iemand me vertellen wie er allemaal inzitten? of is dit nog niet bekend?, en als je er desnoods meer van weet, is het misschien leuk een opstelling te maken van de talenten van de toekomst
In principe is het volgens mij de 'jongere' jongens van het eerste aangevuld met de jonge spelers van het 2e, maar wie dat allemaal zijn..Ik heb geen idee..misschien weten de spelers al meer?
Naar mijn idee zijn het de volgende spelers:
Frank Oltvoort, Rodney Schulenbarg, Wietse knoef, Martijn Rouwhof, Rudi Arendtsen, Jos groot wassink, Roel bannink, Martin Wanschers, Rick van Putten, Sido Bos, Rutger Holstein, Jeroen van Heuven, Emiel van der Laan, Niek Langwerden, Werner Broeke, Rudolf Roekevisch en spelers waar ik niet helemaal zeker van ben: Alex nijkamp, wilco esselink, Jasper Knoef, Jesper Hiddink, Ronnie Harkink, Ronnie Tober.
Dus dit zijn ongeveer de 11 spelers die het gaan worden in de opstelling?..Ik ben benieuwd hoe het uitpakt, sommige van deze spelers heb ik nog niet zien spelen, met nadruk op de jongens van het 2e. Ben benieuwd hoe ze presteren tussen ''de grote jongens''
dan hebik liever:
Frank oltvoort
Roel bannink, Rodney Schulenbarg, Wilco Esselink, Werner Broeke
Jos Groot Wassink, Niek Langwerden, Emiel van der Laan, Rutger Holstein
Martijn Rouwhof, Wietse Knoef
Dus jij hebt liever een 2e speler in het middenveld in plaats van rudi arendsen?
Denk dat dit het word als iedereen fit is
Frank Oltvoort
Roel Bannink, Rodney Schulenbarg, Roy ter Haar, Rutger Golstein.
Jos groot Wassink, Rudi Arendsen, Alex Nijkamp, Emiel v/d Laan
Wietse Knoef, Martijn Rouwhof
Denk dat dit het word als iedereen fit is
Frank Oltvoort
Roel Bannink, Rodney Schulenbarg, Roy ter Haar, Rutger Golstein.
Jos groot Wassink, Rudi Arendsen, Alex Nijkamp, Emiel v/d Laan
Wietse Knoef, Martijn Rouwhof
De volledige lijst: Frank Oltvoort, Rodney Schulenbarg, Wietse knoef, Martijn Rouwhof, Rudi Arendtsen, Jos groot wassink, Roel bannink, Martin Wanschers, Rick van Putten, Roy ter Haar, Rutger Holstein, Jeroen van Heuven, Emiel van der Laan, Niek Langwerden, Werner Broeke, Rudolf Roekevisch, Alex Nijkamp, Jasper Knoef, Jesper Hiddink en Ronald Rouwhof..
wie wel? wie niet?
de 1e wedstrijd roy ter haar en jesper hiddink niet i.v.m. blessure
en verder? hoeveel man worden er ''opgeroepen''? en zijn er uitgaande van deze selectie nog favoriete opstellingen?
we zullen het zien dinsdagavond...wat de opstelling is
Ik denk toch wel dat de jongens voor een verassing hebben gezorgd. Winnen van een club dat 2e klasse speeld is niet niks. Ze hebben er goed voor gevochten
alleen jammer dat ze niet gewonnen hebben maar gelijk gespeeld hebben

niet dat dat het resultaat veel minder goed maakt.. gestreden hebben ze
Gestreden hebben ze zeker. Ik vind dat ze alle lof verdienen. Ik heb nu wel weer gezien wat ik zondags mis. strijd en beleving. Basis opstelling was trouwens:
Frank Oltvoort
Jos Groot Wassink, Rudolf Roekevisch, Rodney Schulenbarg, Roel Bannink
Martin Wanschers, Alex Nijkamp, Martijn Rouwhof, Rutger Golstein
Emiel van der Laan, Wietse Knoef
Van de basisopstelling moet men niks afleiden, er werd veel gewisseld. Ik wil nog even zeggen dat ik de jongens van het 2e zeker niet slecht vond, ook al wint het 2e niet veel. Die jongens hebben best pit, veel van hun hebben heel wat speelminuten gehad.