hoe nu?
nu het bekend is wie er in de selectie zitten volgend jaar, wie zullen er in het eerste komen die er vorig jaar nog niet waren? en wat zal de opstelling worden?
mulderije/hiddink in de goal want beide Oltvoortjes willen gaan voetballen misschien.
Bannink rechtsback, stopper Rodney, voorstopper Roy t. Haar en linksback klooken.
op het middenveld zie ik het liefs 4man spelen namelijk
rechtshalf indien niet geblesseerd klein brinke, in het midden naast elkaar of om en om naar voren Arendsen & Nijkamp en op links Golstein
Met in de aanval Martijn Rouwhof en de heer Veenstra
het komende zeisoen ben ik erg benieuwd of pasman er iets van kan maken. afgelopen seizoen is het niet beter geworden. Leuk dat hij periode kampioen werd maar meneer eindigde wel enkele plaatsen lager dan dat jaar ervoor.
een trainer is er om spelers beter te maken en zich niet te verschuilen dat er zoveel (belangrijke) spelers zijn gegaan.
In ieder geval het wordt een lang seizoen met de 13 andere team in één competitie.
GEEN R ROUWHOF DIE SCHOOIER
Laatst genoemde team vind ik minder dan eerdere genoemde teams. Tevens rare reactie.
barchem liefhebbers.
ik hoop dat jullie het seizoen goed beginnen en een leuk team bijelkaar krijgen. dat zal vast wel lukken.
als ik terug kom op 20 oktober verwacht ik eigenlijk niks anders als jullie op de 1de plaatst van de ranglijst.
succes en de groeten uit de USA.
rudi